close

此時此刻,農曆小年夜的這天,西元2010年2月12日下午5時10分,我仍在辦公室,對此,我嘆息。

At this moment, the day before the eve of Chinese new year, 5:10pm 12th Feb. 2010, I'm still in office. For this, Sigh......

人們狀似忙碌著,狀似對工作充滿熱情,是故當其他部門員工紛紛告假返家休假,而我被迫跟著大家留了下來。

People seem to be so busy, seem to be enthusiastic about jobs, therefore I am be forced to stay here with them and just watching other divisions colleagues leave for holidays.

倒數計時我的假期來臨之時,對此我真是等不及了!!!

Countdown my holidays coming, for this, I just can’t wait!!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    平安是福 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()